اشک بی صدا
 
harchi bekhay
 
 
جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : aliii999

می گویند دنیا بی وفاست .... اما قدرش را بدانید ... من دنیایی بی وفاتر هم داشتم .

عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است که دوستش داری اما نمی توانی او را ببینی .. به اندازه ی تمام ثانیه هایی که

نمی بینمت دوستت دارم .

پرهایم را چید که تنهایی جایی نروم اما ... خودش بی من کوچ کرد رفت .

این انصاف نیست رفتن آدم ها با خودشان باشد فراموش کردنشان با ما .

" تنها بودن " قدرت میخواهد 

و این قدرت را کسی به من داد

که روزی میگفت : " تنهایت نمی گذارم "

می گویند شاد بنویس نوشته هایت درد دارد .

و من یاد مردی می افتم که با ویالونش گوشه 

خیابان شاد میزند اما با چشمهای خیس ...

می گوید قسمت نیست حکمت است 

خدایاااا...

من معنی قسمت و جکمت را نمی دانم 

امآ تو معنی طاقت را می دانی !

مگه نه ؟؟

احساسم را نمی فروشم حتی به بالاترین بـها !

ولی ...

آنگونه که بخواهم خرج می کنم ، 

برای آنهایی که لایق آنها هستند .....

 



نظرات شما عزیزان:

نازی جون
ساعت11:27---30 شهريور 1392
وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،

نگو خدا با من قهر است.

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،

تا حرف دل تو را بشنود.

پس حرف دلت را بگو....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام دوستان به بهترین وب خوش اومدین من هر روز مطالبم آپ هست منتظر حضور گرمتون هستم دوستان من هر روز آپم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان harchi bekhay و آدرس aliii999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 363
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



اشک بی صدا